Obchodní podmínky
Obecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Martin Sobotka, se sídlem Neumannova 1454, Benešov, 25601, identifikační číslo: 42733944, dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.merfiso.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.
Objednávky učiněné přes tento internetový obchod jsou bez výjimek závazné. Kupující tímto stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a bez výhrad s ním souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Smlouva vzniká okamžikem převzetí objednaného zboží kupujícím. Vyplněním registračního formuláře, nebo objednávky dává kupující souhlas s archivováním jeho osobních údajů a údajů o jeho nákupech. Tyto údaje budou použity výhradně pro interní potřeby internetového obchodu www.merfiso.cz
Cena zboží
Ceny jednotlivého zboží je uvedena pod respektive vedle jeho názvu a popisu. Jako kupní cena je vždy považována částka uvedená u zboží v den potvrzení objednávky. V případě změny kupní ceny bude o tomto kupující neprodleně informován. Pouze s jeho výslovným souhlasem bude objednávka dále zpracovávána. V případě nesouhlasu kupujícího s touto cenou bude objednávka zrušena. Nesdělí – li kupující svůj souhlas s upravenou cenou do 7 pracovních dnů, bude toto považováno za nesouhlas s cenou a objednávka bude zrušena.
Objednání zboží
Zboží je možné objednat přes internetový obchod, e-mailem nebo přes telefon. Pro přijetí objednávky musí být vyplněny všechny požadované položky ve formuláři. Rozhodne-li se kupující objednávku změnit, nebo zrušit, musí o tomto prodávajícího neprodleně informovat telefonicky nebo přes e-mail. V případě, že objednávka byla již expedována nebude kupujícímu vyhověno. Uzavírat kupní smlouvy prostřednictvím internetu mohou pouze osoby k tomu způsobilé. Osoby nezletilé mohou uzavírat kupní smlouvy pouze v rozsahu jejich způsobilosti ve smyslu § 9 o.z. Za případné škody způsobené prodávajícímu nezletilými osobami jsou odpovědní jejich zákonní zástupci ve smyslu § 422 o.z. U objednávek mimo území ČR bude objednávka konzultována s kupujícím telefonicky.
Dodací lhůty
Zboží které je skladem, bude expedováno následující pracovní den po obdržení objednávky. Není-li zboží skladem, bude mailem, nebo telefonicky upřesněna doba expedice. V případě dlouhodobé nedostupnosti zboží, může být toto zboží z objednávky vyškrtnuto. Kupující bude o tomto předem informován a bude mu nabídnuto alternativní zboží. Prodávající neručí za jakékoli škody spojené s opožděným doručením. Při platbě převodem z účtu bude zboží expedováno až po připsání celé částky na účet prodávajícího.
Způsob platby
- hotově (při osobním převzetí)
- převodem z účtu
- dobírkou
- platba kartou : Shoptet Pay
Způsob dopravy:
- po předchozí domluvě na adrese uvedené v kontaktech
- na dobírku pomocí České pošty
- soukromým přepravcem PPL
Převzetí zásilky
Kupující je povinen neprodleně po obdržení zásilky zkontrolovat její stav a položky na vystaveném dokladu a v případě nesrovnalostí nás kontaktovat. V opačném případě se má za to, že zásilka byla v pořádku. Kupující se vystavuje riziku, že reklamace tohoto typu nebudou později uznány. Všechny balíky které by mohly být při přepravě poškozeny jsou zasílány se štítkem “křehké”. Proto za případné poškození při přepravě je zodpovědný přepravce a tuto reklamaci je nutno řešit přímo s ním.
Nevyzvednutí zásilky
Nevyzvednutím zásilky na dobírku závaznost objednávky nekončí (Občanský zákoník § 2048, zákon č. 89/2012 Sb). Pokud si zboží objednané na dobírku zákazník nevyzvedne, bude kontaktován k uhrazení nákladů spojených s manipulací a uskladnění nevyzvednuté zásilky. Zákazníkovi bude zaslána e-mail na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného, a to ve výši 93.- Kč. Pokud nedojde k uhrazení, předáme dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.
Postup při reklamaci
V případě výskytu nějaké závady na zakoupeném zboží jej můžete reklamovat, buď osobně (po dohodě), nebo zasláním poštou na jednu z adres uvedenou v kontaktech (nikoli však dobírkou) spolu s kopií námi vystaveného dokladu k tomuto zboží a průvodním listem s popisem závady. Zboží Vám bude vyměněno do 14ti dnů od doručení a po předchozí domluvě zasláno zpět na naše náklady. V případě nedostupnosti Vámi reklamovaného typu zboží si vyhrazujeme právo jej nahradit zbožím odpovídajících parametrů. Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízení reklamace kupujícímu.
Podmínky pro vrácení peněz nebo odstoupení od smlouvy.
Možnost odstoupení od smlouvy (vrácení zboží do 14 dnů)
Pokud jste spotřebitel (nejedná se o nákup na IČO), máte podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.
Jak postupovat při vrácení zboží?
Informujte nás o odstoupení od smlouvy – napište nám na e-mail objednavky@merfiso.cz
Zboží zabalte a zašlete zpět na naši adresu:
Merfiso - Neumannova 1454, Benešov 25601
Zásilku odešlete nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení.
Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, zkontrolujeme ji a poté začneme pracovat na vrácení peněz. Zpravidla se jedná o 7 dnů, zákonná lhůta je 14 dnů.
Podmínky pro vrácení:
Zboží musí být nepoškozené a nepoužité.
Pokud je zboží poškozené nebo nese známky používání, můžeme vrácenou částku poměrně snížit.
Náklady na vrácení hradí zákazník (pokud nejde o reklamaci vadného zboží).
Vrácení peněz za reklamované zboží
Pokud má zboží vadu, máte právo na reklamaci dle § 2161 občanského zákoníku.
Jak postupovat při reklamaci?
Napište nám na objednavky@merfiso.cz s popisem vady a ideálně přiložte fotografie nebo nás kontaktujte telefonicky.
Po dohodě zašlete zboží na adresu - Merfiso Neumannova 1454, Benešov 25601
Reklamaci vyřídíme do 7 dnů od přijetí zboží.
Pokud bude reklamace uznána, máte nárok na výměnu nebo vrácení peněz.
📧 E-mail: objednavky@merfiso.cz
📍 Adresa pro vrácení: Merfiso - Neumannova 1454, Benešov 25601
📞 Telefon: +420602366633
Další práva a povinnosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy objednavky@merfiso.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.